Olympios
Image default
Bedrijven

Gebruiken van een antwoordservice

Ben je een succesvolle ondernemer die het lekker druk heeft? Grote kans dat je het dan eigenlijk ook te druk hebt om de telefoon altijd op te nemen. Maar ook in deze tijden van digitalisering mag niet worden onderschat hoe belangrijk de telefoon nog steeds is als middel van communicatie. Voor grote bedrijven is het wellicht geen probleem om altijd de telefoon bemand te hebben, maar voor de kleine of in ieder geval kleinere ondernemer is dat soms geen mogelijkheid. Veel van deze ondernemers proberen het toch nog zelf te rooien met de telefoon, in de overtuiging dat ze goedkoper uit zijn wanneer ze het allemaal zelf doen. De praktijk wijst echter uit dat het inhuren van een antwoordservice wel degelijk meestal goedkoper is dan alles zelf blijven doen.

Met het inhuren van een telefoondienst wordt je namelijk een aantal zaken uit handen genomen. Veel zelfstandige ondernemers nemen zelf hun telefoon aan, maar wanneer je dit niet meer hoeft te doen houd je vanzelfsprekend natuurlijk ook meer tijd over voor andere zaken. Dat betekent dus ook meer tijd over voor waar je het beste in bent, namelijk ondernemen. Voor een zelfstandige met personeel is het ook een uitkomst, omdat er dan niemand meer hoeft te worden vrijgemaakt om de telefoon aan te pakken. Met het inhuren van een goede telefoondienst hoef je ook niet iemand speciaal aan te nemen om dit te doen. Iedereen weet dat personeelskosten voor bijna alle bedrijven met personeel de grootste kostenpost op de begroting is en dat is een kostenbesparing waar je u tegen mag zeggen.

Je betaalt bij een telefoondienst namelijk alleen voor de gesprekken die ook echt afgehandeld zijn. Dat betekent dus ook dat je de overige tijd geen kosten hebt en altijd precies weet waar je aan toe bent als je de factuur ontvangt. 

Meer over dit artikel : bezoek de site