Manaw.nl, de online supermarkt voor al je wereldse producten, biedt een compleet assortiment aan. Ze elimineren de noodzaak om meerdere speciaalzaken te bezoeken. Ze zijn constant bezig met het verbeteren van hun producten, zodat u al uw boodschappen met hen kunt doen! Ze streven ernaar om klanten een superieure winkelervaring te bieden en de online omgeving van de website en app continu te optimaliseren. Ze doen er alles aan om het meest verse voedsel tegen betaalbare prijzen te kopen en het gratis bij u thuis te bezorgen. Ze bieden gezonde producten die bij uw levensstijl passen – toegewijd aan het uitbreiden van hun biologische, glutenvrije en halal productaanbod. Hun belofte is eenvoudig: elke dag kunt u genieten van hun beste aanbod. Ze willen u de beste winkelervaring bieden door kwaliteit, waarde en keuze te bieden. De missieHun online supermarkt voorziet Nederlandse huishoudens van een compleet assortiment aan binnen- en buitenlandse producten op het moment dat het hen uitkomt. Ze begrijpen hoe druk het leven is en hoe u uw tijd wilt maximaliseren. Daarom maken ze winkelen zo gemakkelijk! Nu kunt u genieten van een smakelijk diner! Ze streven ernaar om verder te gaan met de beste service en de meest verse producten. De service die ze bieden is uniek. Ze bezorgen de boodschappen gratis bij je thuis en bieden een breed scala aan internationale producten. Je kunt de bezorger live volgen tot aan de deur! Deze online supermarkt streeft er elke dag naar om de consument de beste online winkelervaring te bieden. Het bedrijf is opgericht met een simpele missie – de kampioen voor klanten zijn, hen helpen een betere kwaliteit van leven en een gemakkelijkere manier van leven te genieten. Dit is niet veranderd. Klanten willen geweldige producten tegen een redelijke prijs die ze gemakkelijk kunnen kopen, en het is hun taak om ze op de juiste manier te leveren. Dus de volgende keer dat u langskomt, is het niet zomaar een supermarkt. Ze werken elke dag hard om samen het beste te bereiken. Zero waste-beleid/ Voedseldonatie/ Plastic reductieEen op de 18 Nederlanders leeft onder de armoedegrens. Ongeveer een miljoen mensen leven in armoede. Ook gaat een op de twaalf kinderen met honger naar school. Iets is veranderd! Het doel van het bedrijf is om verspilling in het hele bedrijf te elimineren en een einde te maken aan de honger in Nederland. Hun relatie met een voedselverspilling oplossing minimaliseert voedselverspilling in hun bedrijfsvoering en toeleveringsketens. In plaats van voedsel te dumpen, doneren ze het aan mensen in nood. Het doel is om honger en afval te elimineren. Hun omvang, expertise en lokale connecties stellen hen in staat om deze uitdaging aan te gaan. Ze zetten zich in voor duurzame bedrijfspraktijken die het milieu voor vandaag en voor toekomstige generaties helpen verbeteren. Ze hebben essentiële milieuprojecten en partnerschappen om te zorgen voor een leefbare en gezonde omgeving. Ze zijn gericht op afvalbeheer (inclusief voedselverspilling), recycling en CO2-compensatie. Ze maken voedsel beschikbaar voor iedereen door te zorgen voor voldoende voorraad, een veilige voorraad en een voedzame voorraad.
|